Portugal 2

30 april 2008

YES, de foto´s staan on-line. Helaas staan ze wel per mapje door elkaar maar dit is helaas niet anders te doen voor ons. Maar we nemen aan dat het wel duidelijk is met de bijgevoegde tekst erbij. Veel kijk plezier!

Hallo allemaal,

Ten eerste iedereen bedankt voor de leuke en lieve mailtjes, smsjes en e-cards voor mijn verjaardag. leuk dat er aan me gedacht word door iedereen.

kus kus kus voor iedereen.

Maar jullie wachten op een verhaal over onze laatste dagen natuurlijk.

Vanaf Guincho zijn we toch nog een camping gaan pakken in Lissabon zelf. We waren er vanaf Guincho al een paar keer geweest maar hadden er nog geen genoeg van en besloten in Lissabon zelf te bivakeren. Wat een geweldige stad zeg, wij snappen wel dat je dat mist Rogier. Groot, mooi en leuk iedereen aan te raden voor een leuke stedentrip en voor de ladies ook genoeg te shoppen!! Maar helaas voor mij low budget dus niet veel shoppen hahaha. Als echte Hollander krijgt Martijn op elke meter hasj of coke aangeboden, toch nog een beetje Amsterdams gevoel hier hahaha!!!!!

Na het geweldige Lissabon zijn we met onze Joker weer verder getuft, de ritten alleen zijn al leuk hier in Portugal. Zo gaaf en mooi de hele omgeving, dat maakt het rijden al erg leuk. We kwamen aan in Santo Andre, klein plaatsje aan de kust. Mooie kust waar bijna geen mens ligt, dan heb je bijna het hele strand voor je zelf, ook mooi!!! Onze fietsen hadden we geparkeerd bij een Hollands stel en hun camper. We raakte aan de buurt, je weet wel hoe dat met ons gaat. Die hadden leuke en fijne tips over het camperleven in Portugal. Hun stonden voor niks en wij 1 km verderop niet. Dus de volgende dag hadden ze ons als nieuwe buren hihihi. gezellig, ola buurman!!! En mooi tussen het strand en een lagune. daar kon Sharon toch nog even haar conditie op peil houden (zie foto´s). Dit is wel mooi voor af en toe maar we hebben na een tijdje toch weer stroom nodig en een echte douche dus dan word het weer een camping. Zo kunnen we toch af en toe wat besparen he!!

Na een pak Libelle (tijdschrift) van de buurvrouw zijn we weer verder gegaan met onze trip. Lieve straathondjes achter moeten laten boehoe, blijven leuk die beestjes. We reden een stuk het binnenland in en de bergen in, erg mooi en groen. Maar helaas weinig campings in de bergen dus weer afgezakt naar de kust. Sagres is nu onze bestemming en ik zit dit dan ook te typen met aan de andere kant van mijn hand een heerlijk Sagres pliske. Op de Koningin dan maar, weer een smoes om er een paar te pakken hahaha. En natuurlijk zometeen een BBQ op de camping en dat allemaal voor de Koningin. erg he!!!

Nou jullie kunnen je allemaal weer vermaken met de foto´s have fun en tot next time

xxxxxxxxxxxxxx

1. Dennis:
    30 april 2008
    Tjonge gave foto's zeg. Toch maar een keer naar Portugal zo te zien. Ennuh weten jullie wat ze enkele decennia geleden hebben uitgevonden? Zonnebrandolie !!! :)

Het Koninginnedagfeest met 625 genodigden is voorbij dus kan ik jullie weer wat meer volgen.

Groetjes,

Big Brother and the Other
  2. Marieke alias Mikonosh:
    1 mei 2008
    Hoi lieve sherry,ik weet het.. ik ben te laat! alsnog van harte lieve sistah!
    wij zijn druk bezig met ons nieuwe huis, het wordt zoooo mooi!:D
    vetgat je te feliciteren, maar dat wil niet zeggen dat ik niet aan je gedacht heb! had je de gedachtengolfjes gevoeld??
    wat fijn die foto's van jullie en je verhaaltjes.
    het is allemaal zo'n koek en ei! hebben jullie ook wel eens lekkere vette discussies of irritatie momenten? deel die ook effe met oms, hahaha
    vandaag was het queensday! het was wel een vet feest. eerst gewerkt, daarna stad in. heerlijk zeg, die muziek, het bier. lekker dol en effe chill en verstand op nul.
    gullie nog skon feeskes meegemaakt?
    maak maar een keer een verhaaltje in jullie reisblog waarin je wat namen benoemd, das gezellig!
    dikke smakkerd van deze fan,
    miss ya,
    liefs xxxxx doeiiiiii have fun!! XXX bye!!!!
  3. Ria:
    Hoi snoeppers...
    Sharon nog gefeliciteerd en nog vele jaartjes erbij ...
    Jullie hebben het echt fantastisch,en houdt de knar het nog vol ..hahaha ..
    Leuk verhaal weer en ga verder met genieten ..

GR....Tante Ria ...
  4. Jeftha:
    1 mei 2008
    Ik kan me niet voorstellen dat jullie het leuk vinden. Al die saaie plekjes, bah bah. :)
  5. ikke en ikke:
    1 mei 2008
    Nogsmaals van Harte Witte,ik ben jouw verjaardag niet vergeten hoor maar er is iets fout gegaan,nou ben ik verplicht om er vanavond weer een te vatten!!!!!! Veel kusjes van Tante Marijke en Ome Frans
  6. Anneke:
    He Sherry & Tinuzz,
    Bedankt voor jullie kaartje (op het strand), erg lief! ;)
    Zo te zien heb je een leuke verjaardag gehad Sharon! Portugal is erg mooi he? De omgeving waar jullie nu zitten lijkt erg op waar wij geweest zijn in Portugal(Lagos)! Mooi hoor!
    Veel plezier verder nog!
    Groetjes van Sander & Anneke
  7. Charon:
    Dag Skatjes!!!
    Zooooo VET! Echt...begin toch wel een beetje jaloers te worden..hahaha.Dus onze verjaardags sms was toch s'avonds nog aangekomen? We stonden lekker te slobberen op de markt. Waren weer goeie feestdagen hier. Nou, kijk al weer uit naar de volgende foto's :D
    Groetjes uit Nuenen
    Dikke x Charon en Apke
  8. eva:
    3 mei 2008
    Hee Sherry en Tinuz,

Wat ziet dat er weer fantasisch uit. Wij zijn immidels al weer 2 dagen in Bangkok en ik begin het vakantie en lekker niets hoeven gevoel al te krijgen. Moet veel aan onze mooie mexico trip denken. Hier moet je ook nog echt een keer naartoe (eva.reislogger.nl). Mupkes geniet lekker van jullie mooie reis. Liefs Eva
  9. Tina:
    4 mei 2008
    Hoi!

Ik ben er eindelijk eens voor gaan zitten om de foto's en de verhalen eens goed te bekijken, echt heel erg leuk!! Aan jullie zongebrande gezicht te zien komen jullie helemaal niets te kort, te gek! En Martijn een baard........kijk dat is pas leven, heeeeeeeerrrlijkkk!!

Groetjes Tina
  10. Melanie:
    4 mei 2008
    Hi Lieverds!

Wat kan het leven toch mooi zijn! Geniet van ieder moment!! Hier mis je niet veel hoor...
    Ik mis jullie!!!

X Mel
  11. Aukje:
    5 mei 2008
    Ha schattekes!

Wat een gave foto's weer en leuke verhalen! Zo blijven wij achterblijvers een beetje op de hoogte!

Enne, zo te zien hebben jullie wel goed weer gehad in Lissabon...!

Dikke kus!
    Aukje
  12. jessica:
    5 mei 2008
    hey Sharon en martijn,

Sharon nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Een beetje laat, maar beter laat dan nooit toch!! Hoe is het verder met jullie? Ziet er goed uit allemaal!!! NOu nou, maar goed hoort erbij hè!! Op naar jullie volgende bericht.

xxxx Jessica
  13. linda:
    6 mei 2008
    OLA amigo's.
    Wat een leventje hebben jullie. (ik weet dat ik de laatste ben die daar iets over mag zeggen, maar kl*** wat een vet leventje hebben jullie toch). Heerlijk om die koppies van jullie zo te zien! HEERLIJK!
    Maar we komen eraan hoor; dus "be prepared". Heb er zo veel zin in!!! Heerlijk om een weekje met jullie mee te camperen in de camper, barbequeen, wijntje, stadje bezoeken en heeeel veeeel bijkletsen! Geniet ervan!

X lin
  14. Jeff & Saskia:
    19 mei 2008
    Sorry voor de late reactie maar ja een pc is niet mijn ding, mooi om te lezen dat het allemaal voorspoedig verloopt op een paar kleine dingen. Nou hier is ook alles oke net terug uit Mexico, was weer super maar als ik jullie plaatjes zie is het daar ook niet minder geweest. Vanaf nu zal ik regelmatig een keer kijken hoe het jullie vergaat, en PDD TEE Pluk De Dag, Tik Een Eitje. Groetjes uit Nuenen XX