Apres Ski Paleis

27 januari 2009 - Hinterglemm, Oostenrijk

He luitjes,

na 3 weken alweer gewerkt te hebben in het Apres Ski Paleis kunnen we zeggen dat het ons super bevalt. Ook onze nieuwe collegea zijn erg gezellig, hoewel we natuurlijk even aan elkaar moesten wennen is het nu een super lopend team. Verder komen we ook "oude" bekende uit Malgrat tegen die hier komen optreden (Starkoo, Mental Theo, DJ Yorit). Verder hebben we wekelijks ook nog een optreden van Rob Ronalds en komen andere artiesten regelmatig langs. En natuurlijk mogen we onze bazen die het duo de Lawine Boys vormen niet vergeten. Ze staan ondertussen weer in de top 40 met hun nieuwe hit "Laat maar waaien".

Omdat Sharon en ik met ze tweeen hier aan de slag gingen en ze eigenlijk te weinig uren hadden werken Erik en ik een paar uren bij de Geitenstal. Dit is de afgelopen jaren uitgeroepen tot de Apres Ski locatie van Oostenrijk. Als je hier bent moet je dit een keer gezien hebben, een grote lopende fabriek maar super opgezet.

Buiten vele vriendengroepen uit heel het land weet ook bekend Nederland het gezelligste tentje van Oostenrijk te vinden. Zo hebben we de afgelopen dagen bezoek gehad van Ronald Koeman en hoewel hij net als wij ook gewoon naar de wc gaat is dit toch leuk! Op dit moment is mijn maat Sander met zwager Emiel en nog een vriend, Et, in het dorp en dus als de gelegenheid daar is haak ik gezellig in bij de apres ski. Super tof dat ze er zijn en ik ben blij dat hun het gebied ook nog eens mooi vinden. Ik denk dat dit voor hun een stuk leuker is dan Zell am See.

Verder heb ik weinig nieuws te melden, hier gaat het super we vermaken ons en genieten volop!

Groeten aan iedereen.

1. Melanie:
    27 januari 2009
    Hey lieverds,

Have fun! Geniet maar lekker, tis daar vast gezelliger dan hier. :-)
    Mis jullie!!

X Mel
  2. sabine:
    27 januari 2009
    Hey Luitjes!!!

Wowo.... wat een feest zullen jullie beleven... Jes en ik waren vorig jaar ook regelmatig te vinden in het apres ski paleis en zagen daar ook regelmatig Metal Theo en zijn broer DJ Jerome..(zo hebben ze ons wijsgemaakt ;-) Leuke feestjes gehad daarzo...

Nou.. ook hier weinig nieuws te melden.. Gaan binnenkort maar eens de bloemtjes buiten zetten in Eindhoven!!! Carnaval komt er weer aan en we hebben ons vorig jaar ook uitstekend vermaakt, dus zal het dit jaar ook wel weer lukken...

Dikke kus uit het oooooooooooooooooooooooooooosten...
  3. petra:
    28 januari 2009
    houwdie, ik zie wel, jullie komen er wel uit daar. Lekker feesten wat werken en misschien af en toe ook nog wat sporten.
    En dat alles in een mooie omgeving??? (foto's) dikke kus van ma flodder in amerika.
  4. Marijn:
    Hey Sharon,
    klinkt goed allemaal!
    Jullie vermaken je wel!
    Vraag eens aan Addie waarom hij niets meer heeft laten horen ivm Provipop!?

De line up is bekend;

Dirk Scheele en de liedjesband, Djumbo, Network, ALi B, Pater Moeskroen e.a. dus dat komt goed, zijn jullie rond 2 mei in de buurt?

Grtzz uit Sterksel
  5. linda:
    He schatjes,

Goed om jullie weer eens te zien. (ookal is het op de foto!) Heerlijk die sneeuw, ziet er geweldig uit. En die apres ski, dat is weer Sherry en Tinuz zoals ik jullie ken. Lang leve de apres ski!
    De tijd vliegt voorbij, dus geniet optimaal van jullie wintersport-avontuur! GENIET, GENIET, GENIET. Hele dikke kus x lin
  6. Wilma:
    28 januari 2009
    Ja ja ik zie het wel .dikke pret op jullie nieuwe stekje
    Maar ook hard werken denk ik zo .
    Hier vriest het ook weer aardig (snachts)
    Vermaken mijn jongens zich een beetje ???
    Doe ze de groetjes van de mama
    Tot hoors maar weer en geniet er nog ff van
    Lieve groetjes Wilma
  7. noudje:
    4 februari 2009
    jo witte en tinuz ik hoor en zie dat alles daar goed is gelukkkig , en ja ik heb ook eindelijk internet ik bleef toch wel op de hoogte door joyce en de familie pijs groetjes noudje
  8. elly van tien:
    11 februari 2009
    Hallo daar hebben jullie het nog een beetje naar je zin?
    Zijn jullie al door het Oostenrijk virus besmet, als je er eenmaal
    geweest bent gaat het nooit meer over.
    Geniet nog even van de fijne tijd daar,en Sharon ik hoop dat
    papa en mama het heel erg naar hun zin hebben bij jullie en dat
    het een fantastische week voor ze wordt.

Lieve groetjes, en een dikke kus van Elly van Tien.
  9. Pietje en......:
    12 februari 2009
    Grusse miteinander Sharon und Tinus,

Meine Schwester sind bald zurug von Tjechië. Ganz gutte ski piste und sehr schön!Auch ein Music Bar ins dorff, jawohl.
    Es war sehr schön, vielleicht etwas vor nachstens jahre?

Ik heb al heerlijk getourd in de mobiel.
    Zit lekker en gaat super!

Nu mag het wel voorjaar worden want ik wil beginnen aan m'n kippenhok.
    Heb de centen eindelijk uit de voerbak gevist, bedankt nog voor dit mooie kado, en nu op zoek naar kippen.
    Neem je een geitje uit de Geitenstal voor me mee?
    Bouw ik nog een hokje bij het kippenhok aan.

Prosit en nog veel plezier, dan doen we dat ook hier!
    Oh ja, alaaf,alaaf.........
  10. Pietje en......:
    19 februari 2009
    Grusse miteinander,

Al ingesneeuwd? De koninklijke familie wel!
    Wij reizen dus met een sneeuwschuiver meteen af naar Lech!

Moeten we nog bij jullie langs?
  11. ikke en ikke:
    21 februari 2009
    Nog efkes dan zijn ikke en ikke bij jullie, ikke go nie mee skieen die kan allinnig mar lope, maar ikke wel maakt oe borst maar nat over un par dage zij we bij jullie, en zurrig mar des ze kauw ston.
    Groete ikke en ikke
  12. ikke en ikke:
    23 februari 2009
    La maar lullen,eens kieken wie het uurst beneje van de berg is ,ikke met mien snooooooowboets of hie met zien latten,zet de pilskes maar vast in de snuw dan zien zie zeker kalt als wie er zien,verkopen ze ook peren in Oostenrijk??????????