Naam:
Foto’s:
1392

Over ons

Hallo,

Wij zijn Sherry (Sharon, 26) en Tinuz (Martijn, 28 ) en zijn bezig een van onze vele dromen te verwezelijken.

Een jaartje lekker genieten!

Wij wonen in het centrum van het pittoreske dorpje Nuenen en hebben beide onze banen opgezegd om Europa te verkennen. Sharon werkte de laatste jaren in de activiteiten begeleiding en Martijn zat op de customer service bij een internationaal bedrijf in de orthopedie.

Over onze reis

Met ons busje gaan we door West-Europa reizen. Hier hopen te kunnen genieten van elkaar, het mooie Europa en alle ervaringen die we nog tegen gaan komen. Ook hopen we onze horeca ervaring hier en daar te kunnen gebruiken. En voor de rest zien we waar het schip strand.

Onze bus;
Volkswagen T3 Kampeerauto Joker 1.9 Benzine uit 1986
met een camperinrichting van Westfalia.

We hebben de bus in maart 2007 gekocht. Hoewel hij in redelijk goede staat was hebben toch het enige gedaan/veranderd.
Nieuwe atenne en cd-speler, nieuw grondzeil, luifeltje gemaakt, nieuwe gordijnen, nieuwe koelkast, bed verlengd, nieuwe accu, spiegels en e.e.a. opnieuw gespoten.

Ondertussen is de bezinepomp er op onze eerste echte vakantie er mee opgehouden, deze is dus vernieuwd. Verder heeft de bus voor vertrek een grote beurt gekregen en is APK gekeurd.

Als je kijkt op de kaart kun je een beetje de grove planning zien hoe we door Europa willen crossen. De data die er bij staan zijn op dit moment fictief maar zo kun je een beetje zien waar we allemaal heen willen.

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.