APS3

19 maart 2009 - Hinterglemm, Oostenrijk

Hallo Leute,

Hier weer een laatste bericht vanuit het nu sneeuwende Oostenrijk!!! We hebben weer een top tijd achter de rug met veel mooie herrinneringen ervaringen en plezier. Na jaren carnaval in Nuenen hebben we het voor het eerst eens anders gedaan. 1 dag hebben we hier de carnaval gevierd in leuke tiroler pakjes. Maar de echte carnaval hebben we toch stiekem wel gemist. Maarja hier is het elke dag een beetje carnaval dus dat is ook weer toll!!

En ook de Pijsen zijn Oostenrijk onveilig komen maken. Mam, Pap en zusje zijn hier een week geweest en dat was super. Voor foto's van de Pijsen op stap kun je kijken op de site van het apresski paleis. de week voor 7 maart. Maar dat was super. We zijn lekker gaan eten en drinken bij de Goasstall en afzakken in het Paleis. Verder heeft papa Pijs nog proberen te skieen en ben ik lekker een paar keer met Melanie de berg afgedaald. Heerlijk toch!!! We hebben ze nog verrast met een arreslee tochtje en lekker fondueen. Ook zijn we nog lekker Zell am See in geweest. En verder hier ons vermaakt. Mama Pijs heeft een persoonlijke boodschap op de berg hier achtergelaten. Dus ook Hinterglemm weet wie de Pijsen zijn. Bedankt voor een super toffe week.

Toen kwamen er nog wat ouwe bekenden uit Eindhoven langs onze Vonkie. Dat was ook super hun even weer gezien te hebben, altijd weer gezellig. Het boarden gaat ook bij mij weer lekker gelukkig!

En ja hoor onze Martijn is 30. hieperde piep Hoera, lang zal ie leven!!!!!! Dus ik heb hem verast, op een dag moest ie zijn bed uit voor een vluchtje. Hij heeft een paragliding vlucht gekregen voor zijn verjaardag. Dat was super en hij vond het dan ook helemaal geweldig. Lieverd van harte gefeliciteerd en ik wens je nog veel van zulke leuke jaren als deze!!!

Ondertussen beginnen ook hier weer de collega's langzaam weer te vertrekken. Dus voor alle collega's van het Paleis super bedankt voor al het plezier en het zorgen voor een ongelooflijk leuke winter. We zullen het Paleis nooit vergeten, Lekker hooOOoorrrrrr!!!!!!! Ons rest nu nog een paar dagen afsluiten van het seizoen met morgen rest'lsaufen, oftewel op = op.

En dan gaan we Eindelijk na lang wachten naar the USA. Here we come!!

dikke kussen

Sherry en tinuz

1. elly van tien:
    19 maart 2009
    Hoi Sharon en Martijn, wat hebben we met jullie meegeleefd via de mooie foto`s van alle avonturen.
    Wat zal het moeilijk zijn om afscheid te nemen van het mooie Oostenrijk en alle vrienden die jullie daar gemaakt hebben.
    Maar er wacht nog een mooie tocht naar Dennis en Petra dus op naar het volgende avontuur.Geniet nog even daar en voor straks een goeie reis terug. xxxxjes Leo en Elly.
  2. Armand:
    20 maart 2009
    Hee Martijn,

nog gefeliciteerd met 30ste (wa'n ouwe lul al weer, zeg!) verjaardag! Geniet er daar nog van....

Groeten ook aan je lieverd,

Armand