ASP 2

23 februari 2009 - Hinterglemm, Oostenrijk

Hallo,

terwijl iedereen nu lekker aan het carnavallen is zijn wij nog steeds druk aan het werk in het Apres Ski Paleis in Hinterglemm. Natuurlijk wilde wij dit avontuur voor geen goud missen maar toen we gisteren de opnamens zagen van de Lawine Boys tijdens "3 uurkes vuraf" bij de Bolhoedjes begon het wel even te kriebelen. Maargoed wij vieren morgen hier carnaval. En eigenlijk is het hier elke dag een beetje carnaval dus wat zullen we zeuren... maarje we blijven natuulijk wel Brabanters!

De afgelopen dagen/week heeft het hier veel gesneeuwd, dit geeft een mooi gezicht maar is niet altijd even praktisch. Maar altijd leuk voor de foto's..... er zijn er een hoop gemaakt met de telefoon dus kan zijn dat ze wat minder mooi van kleur zijn, het idee zal er niet minder om zijn.

Verder is Sharon ondertussen samen met Theo (Mental) nog een keer een berg op geweest om een borrel te pakken om een schitterend terras. Toen hier toevallig ook nog een soort van eetwedstrijd aan de gang was kon Sharon natuurlijk niet achterblijven. Het ging om het zo veel mogelijk eten van een lokaal product, naam is mij even ontschoten maar het is gefilmd door een grote Duitse tv-zender dus die weten nu ook wie Sharon is. En ja, ze is als beste vrouw geeindigd... ze was ook de enige die meedeed maar dat zijn details.

De komende weken is het nog even volgas en over een 3 weken is het alweer voorbij... :( De planning is dat we ergens tussen 22 en 28 maart met het vliegtuig naar Nederland komen om vervolgens 1 April onze reis aan de andere kant van de grote plas voort te zetten. Dus Dennis als je dit leest en je hebt nog leuke tips, ideeen ze zijn altijd welkom. Maar hierover zal Sharon nog wel met je contact hebben. We hebben we er veel zin!!!

Komende weekend komen de ouders van Sharon en haar zussie langs... ook hier hebben we heel veel zin in. Dit weekend zijn we als het goed is ook lekker vrij dus gaan we het gezellig maken! Eten, drinken en van de omgeving genieten.

Verder is er weinig nieuws te vertellen, het gaat ons goed. En als ik de verhalen zo uit Nederland hoor gaat het bij jullie ook allemaal super. Tis een vruchtbare periode geweest.... ;) Iedereen heel veel gezondheid, plezier en geluk toegewenst en voor je het weet zijn we weer in Nuenen om met iedereen een biertje te drinken want, hoewel we geen heimwee hebben, we missen het samen zijn met vrienden wel hoor!

Rest mij nog jullie veel kijkplezier te wensen bij de foto's en ik doe mijn best er op korte termijn weer wat meer bij te zetten.

Groeten Sherry & Tinuz

1. Tinuz:
    24 februari 2009
    Je kan op de site van de het Apres Ski Paleis nog meer foto's zien, deze worden elke zaterdag toegevoegd.

Voor de link zie de rechter balk.

Groetjes
  2. Melanie:
    24 februari 2009
    Hoi lieverds,

Jullie hebben er weer een flink feestje van gemaakt zo te zien! En leuk dat er ook de nodige vrienden een bezoek hebben gebracht aan jullie!

En Sharon, wat ben je toch ook een dolle zeg! Met die eetwedstrijd! Typisch jij! hahahaha!
    Tot heel gauw!

X Mel
  3. Marjoleine:
    25 februari 2009
    Ha lieve schatjes,

Ik weet het, het is veel te lang geleden dat ik iets van me heb laten horen.
    Zo te lezen hebben jullie het super daar!! Ik ben wel weer stik jalours als ik die sneeuw zie.
    Helaas gaan wij dit jaar niet skieen, maar we gaan wel in mei 3 weken naar California!!!!
    Ik ben voor mijn eerste examen geslaagd dus dat gaat de goede kant op!!
    Hier is verder alles prima! De carnaval weer overleefd!
    En 2 maanden gestopt met roken.
    Ik laat snel weer iets van me horen! Tot over een paar weekjes!!
    Ik heb zin om jullie weer te zien!
    Dikke kus
  4. petra:
    25 februari 2009
    Ja, ja het gaat jullie daar wel goed. Heel veel plezier met jullie bezoekers, maak het niet te dol......
    Uuuh een vruchtbare periode???? Na Nick en Helma hun trouw-avontuur kijken we nergens meer van op. Aha!
    kusjes petra.
  5. Pietje en......:
    27 februari 2009
    Grusse miteinander Sharon und Tinus,

Dat is een Zwitserse begroeting , zegt mijn schoonzus, maar wat
    maakt dat uit? Overal ligt nu een dik pak sneeuw!
    Je ziet niet eens meer of je in Zwitserland of Oostenrijk zit!
    Wel mooie pistes bij jullie, lekker breed, en leuke wedstrijden,
    echt iets voor mij om te eten, maar wat was dat nou?
    En superstoer dat helmpie, Sharon!
    Wil ik ook, ga m'n rolstoel inruilen voor een snowboardstoel!
    (schrijf je dat zo?).
    Mijn sisters zitten alweer helemaal in de sneeuw, na het bekijken van jullie foto's en ik word helemaal niet goed van hun gezang:
    " I'am dreaming of......."!?
    Van een white christmas misschien en die mooie Amerikaanse president?
    Ik ga morgen nog even scheuren naar Utrecht ,in het autootje van m'n zus , en denk er niet aan te gaan vasten!
    Ik kijk al uit naar de foto's met die Mega Big Mac's.
  6. Bint & Rianne:
    28 februari 2009
    Dames!

wat heb ik jullie gemist tijdens carnaval! Ik kreeg mooie verhalen van Ed te horen over hun verblijf bij jullie! Ik hoop jullie eind maart zeker te zien! Jullie moeten het wel naar jullie zin hebben, aan de foto's te zien! Echt gaaf zeg. Heel veel plezier daar nog en tot snel!

Groetjes, Bas (en een dikke kus van Rianne!!)
  7. jessica:
    28 februari 2009
    Hey Sherry en Tinuz,

Oh wat leuk al die foto's en zo herkaanbaar voor ons. Aangezien Sabine en ik vorig jaar in het apres ski paleis te vinden waren. Maar volgens mij hadden jullie dat al vernomen van Sabine. Nu hebben we de rollen dan maar ook ff omgedraaid, want Sabine en ik zijn met de carnaval op stap geweest in Eindhoven. Dus wat dat betreft!!!
    Ik lees jullie verhalen met plezier!! En ik hoop nog op meer!!

Sharon gefeliciteerd met je broer trouwens!!

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar sinds twee dagen heb ik weer internet thuis.

Groetjes Jessica
  8. elly van tien:
    1 maart 2009
    Hallo allemaal daar, gaaf zeg pap en mam en Mel op bezoek.Dat wordt vast een hele leuke week daar met zijn allen,ik ben nu al benieuwd naar alle leuke verhalen straks. Leo wil volgend jaar met jullie pap gaan skieen, dat wordt nog leuk. Maak er iets leuks van en doe mama de groetjes van mij.Dikke kus voor allemaal.Groetjes Elly van Tien.
  9. maurice en mayo:
    2 maart 2009
    hoest met de schoentjes
  10. peter:
    5 maart 2009
    Hallo daar,

Leest dat jullie het goed naar je zin hebben, en dat vinden wij skôn.

Hier loopt alles op rolletjes, de zaken gaan goed bij Kristel en mij, dus wie weet Tinuz hoe het allemaal nog gaat verlopen.

Geniet er nog van en jammer dat wij te ver weg zaten.

De Groeten en toedeloe,
    Peter
  11. maddy:
    10 maart 2009
    hoi hoi baasjes van me...

Wat hebben jullie weer mooie dingen gezien en gedaan....de volgende keer ga ik met mijn snowboard er achter aan..zien jullie mij zo voorbij komen met een grote zonnenbril op..
    en gaan we een lekker pintje pakken in de zon, ff kijken of ik nog bruiner kan worden dan dat ik al ben..

Nou ik hop nog ff lekker vrolijk door bij maddy en ga nog ff lekker genieten hier voordat ik dadelijk weer in mijn eigen huisje ga rond neusen en weer hard moet werken om mijn teratorium af te bakenen.

nou geniet er nog ff van neem er nog een neut op en dan kunnen we binnenkort weer lekker samen knuffelen..

oh ja en jullie krijgen ook de groetjes van maddy xxx

doei doei en tot snel dikke kus en knuffel van mij bikkel jullie weten wel die enne met die langen oren..xxx
  12. Linda (de buurvrouw):
    14 maart 2009
    Hallo ex-buurtjes

Het alftellen daar is voor jullie begonen op naar het volgende.....Zijn jullie van plan om nog ooit terug te komen in het Nuenense ??

Groetjes Linda
  13. Jacques en Jeanne:
    19 maart 2009
    Hoi Martijn

Hartelijk Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!

Groetjes van papa en mama xxx