Op naar de VS

1 april 2009 - Hinterglemm, Oostenrijk

Hallo lieve vrienden en vriendinnen,

We zijn nog geen weekje terug van ons avontuur in Oostenrijk of we vertrekken over een paar uur alweer. Maar na 3,5 maand hard werken gaan we nu dan ook weer eens echt een beetje vakantie houden. Hoewel we Europa nog lang niet beu zijn en ook nog lang niet alles gezien hebben, of misschien wel voor een tweede keer willen zien, gaan we nu toch de grote plas over richting Amerika oftewel de Verenigde Staten VAN Amerika. Hier zullen we eerst Dennis(de broer van Sharon), Petra(de vrouw van Dennis) en Patrick (hun zoon) in Ohio bezoeken. Waarna wij een rondrit gaan maken van ongeveer 2,5 week door noord-west Amerika.

Op de planning staat een route langs o.a. de Niagara watervallen, Cape Cod, New York, Washington, Nashville en Memphis om vervolgens weer af te sluiten bij huize Meijer. Hier pakken we dan nog even het Koninginnedagfeest en vieren we de verjaardag van Sharon. En zullen dan op 1 mei weer in het vliegtuig stappen om op 2 mei in Brussel weer te landen.

Tja, en dan zullen we weer eens serieus aan de bak moeten...... dus als er iemand ergens nog een vacature open heeft staan dan kunnen zijn zich bij ons melden.

Maargoed zover is het nog niet, eerst gaan we genieten van nog een mooi avontuur! En natuurlijk doen wij ons best op korte termijn weer iets van ons in beeld en tekst te laten zien op deze site.

Dus iedereen de groeten en tot in mei, Sharon en Martijn.

1. Aukje:
    1 april 2009
    Howdy! :-)

Wat een geluksvogels zijn jullie toch, net terug van een jaar rondreizen in Europa en nu alweer op naar het volgende avontuur, super gaaf!
    Geniet ervan en veel foto's maken he!

Doe ze de groetjes daar!

X Auk
  2. Marjoleine:
    1 april 2009
    He mopkes,
    Wat jammer dat we jullie niet gezien hebben.
    Maar een weekje is dan ook wel erg kort om iedereen te bezoeken. Wat wel goed nieuws is, is dat jullie op ons feest terug zijn dus bij deze hoop ik dat we jullie 9 mei zien!! Daarna, op 12 mei, vertrekken wij naar America voor 3 weekjes.

Dikke kus Mayo en Mies.
  3. Eva:
    4 april 2009
    Belachelijk!!!
    Maar wel weer super gaaf.
    Wij hebben plannen voor september om naar de USA te gaan, das nog zo lang wachten. ppfff.....Geniet er maar lekker van en vergeet niet die overheerlijke donuts te smikkelen daar.

Tot in mei dan ergens weer een keertje terug op Hollandse bodem.
    Dikke Kus uit Rotterdam
  4. Ria:
    5 april 2009
    Hè bofkonten,goeie reis en de groetjes daar in Amerika aan Dennis en Petra en Patrick.

Groetjes Tante Ria en Johan.
  5. Pietje en "the sisters".:
    6 april 2009
    Hey there,

How do you do ? Did you arrive well in America?
    It's amazing you are still there!
    When you visit Obama, give him a lot of greetings from me and
    the sisters.

I bought a chickenhouse, very nice!
    Karin's friend built a bigger part so I can go in whith my
    wheelchair!
    Tomorrow I go look to the chicken's I get, now they are still in there egg. I mail you when they get born!

Enjoy your visit in America,

Lot of greetings from the big chickenfarmer Piet
  6. Ad Hems:
    7 april 2009
    Dag beste mensen,
    Enorm veel plezier maar ik wilde je een ding vragen ga even langs Pres.Obama en zeg maar dat hij het prima doet.En zeg maar dat ik heel heel vaak aan hem denk op mijn manier als je begrijpr wat ik bedoel. Succes en tot volgend jaar als we elkaar misschien in holland ontmoeten. Bye.
    Ad
  7. linda:
    7 april 2009
    Hoi Schatjes,

Wat een leventje toch?! Ik vind die ene zin uit je verhaal wel heel leuk: ....of misschien wel voor een tweede keer willen gaan......! Lang leven het vrije leven, toch!? Heel veel plezier geniet ervan en ik hoop dat jullie "ezeltje prikje" blij ontvangen wordt...

Veel plezier daar! dikke kus linda
  8. Jerome:
    16 april 2009
    He Vakantiegangers!!

Kunnen jullie het nog een beetje uithouden daar??
    Morgen de Hinterglemm Reunie..helaas zijn jullie er niet bij, maar we zullen een extra borreltje drinken.

Ik zal eens kijken of dat ik weer ongemakelijk in mijn bed kan gaan liggen ;-)

fijne vakantie nog en de groetjes,
    Jerome.
  9. Helma:
    20 april 2009
    Hallo lieverdjes!

Ik hoorde van Charlot dat 't weer niet helemaal meezat, bij de Niagarawatervallen. Maar jullie kennende zal daar de pret neit minder om zijn geweest.

Laatste loodjes...
    Geniet er maximaal van!!!!!!!!!!!!!

Liefs, ons
  10. jessica:
    27 april 2009
    Hey reizigers,

zo zo. Nog weer op zoek naar een nieuw avontuur. Natuurlijk gun ik jullie dat heel. Maar ik ben ontzettend jaloers.
    Sharon alvast gefeliciteerd met je verjaardag (voordat ik het vergeet). En doe ze de groetjes in de VS.

Wij zullen aankomend weekend met de familie wel een paar op jullie drinken.

greetz Jessica