Op naar Hinterglemm

8 januari 2009 - Zell am See, Oostenrijk

Hallo allemaal,

Tja beetje raar maar het Slamcafe gaan we vanaf morgen achterlaten. Het is een heel verhaal. Als eerste is mijn knie weer helemaal beter ik kan weer vollop springen ook al moet ik beetje uitkijken. Dus helemaal superrrrrrrrrrrr. Maar goed het Slamcafe, het zijn heel veel kleine dingen die het voor ons anders hebben gemaakt waardoor wij niet meer kunnen doen waar we voor gekomen zijn. Dus ons geloof en enthousiasme is daarom wat gezakt. Wij gaan onze tocht verder zetten in het apres ski paleis in Hinterglemm. Daar gaan we ons feestje verder maken.

Maar onze collega's zijn super en die zullen we ook heel erg gaan missen. We hadden een super goede band en vooral heel veel plezier. Het liefst zou ik voor hun willen blijven en ze mee nemen maar goed dat gaat helaas niet. Hun zetten hun feestje wel door in het Slamcafe en hoop dat het voor hun een leuk seizoen gaat worden. Ook onze stamgasten gaan we natuurlijk missen. Voor onze collega's echt een dankwoord voor een super tijd vol goede inzet en plezier. En we hopen elkaar nog te treffen. We gaan de appartement pretjes wel missen. Samen met champagne filmpje kijken, kokerellen of lekker kleppen op bed bij elkaar heerlijk. En natuurlijk het gezellige stappen maar op onze vrije dag komen we gewoon terug

Ook heb ik veel lokalen leuke contacten opgedaan. Vooral met het buren cafeetje. werken allemaal wat oudere bonny's. Als ik binnenkom trekken ze meteen jagermeister uit de kast en stoppen me helemaal vol. Het is een echt buurtkroegje zul je op de foto's wel zien.

We hebben wel heel veel geleerd hier waar we zeker nog veel aan gaan hebben in de toekomst en ook de mensen die we nu al ontmoet hebben waren super. Dus gaan we het seizoen nog leuk voort zetten in het paleis.

We houden jullie natuurlijk op de hoogte, dikke kussen

Sherry en Tinuz

1. Jacques en Jeanne:
    8 januari 2009
    Martijn en Sharon,

Heel veel succes in Hinterglemm.
    Maak er nog iets leuks van!!
    Groetjes en xxx
  2. Dennis:
    9 januari 2009
    Veel succes in Hinterglemm en dan afbouwen bij ons. Ik weet zeker dat ze het "dynamic duo" in Zell am See gaan missen. Is het trouwens niet het Apre Ski Pijs? Erst Spass auf das Eis und dan Saufen bei Pijs :)
    Big Brother
  3. aro:
    9 januari 2009
    Veel Suc6 en dat dit ook een mooie tijd mag worden.
    en tot over een paar maanden, zodat we weer eens een gezellig avondje samen mogen gaan knallen als het dj-duo..hopelijk lukt het ons nog om even over te komen...

gr aro fanny en vincexxx
  4. Pietje en "the sisters".:
    11 januari 2009
    Ik ben heel benieuwd hoe het in Hinterglemm is?
    Jullie kunnen ook hier een après schaatskroeg beginnen, heel Nederland is nu aan het schaatsen, en er ligt nog sneeuw ook!
    Ik denk dat ik een bedrijfje ga beginnen voor Skistoelen ( een rolstoel waar je ski's onder kunt zetten). Hebben ze die trouwens in Oostenrijk?
    Lijkt me gaaf, met een paard,hond of ezeltje ervoor, kan ik mooie tochten maken door de Peel. Misschien nog wel een Elfstedentocht.
    Beterschap Sharon met je knie, m'n zus kan je nog wat goede tips geven hoe een bochtje te draaien!!!!!!!
    Viel spass im Ski Palast!

Pietje en "the sisters"
  5. Linda (de buurvrouw):
    11 januari 2009
    Hey Buurtjes,

Het lijkt hier ook wel een beetje Hinterglemm! Er is hier al een week helemaal wit en het blijft liggen!! Hier bij "ons" op de parkeerplaats kan er zelfs geschaatst worden haha.
    Heel veel succes! Ook daar bouwen jullie een feestje dat is wel aan jullie toe vertrouwd!
    Groetjes Buufke