SLAM!CAFE

28 december 2008 - Zell am See, Oostenrijk

Ondertussen zijn we alweer de 3e week ingegaan tijdens de opening van het SLAM!CAFE in Zell am See. In een korte tijd hebben we een hoop ervaringen opgedaan. Na de eerste paar dagen te hebben gewerkt om de zaak klaar te maken voor de grand opening hebben na een goede en gezellige openingsdag een relatief goede week gehad. Maargoed dit was ook de verwachting omdat we wisten dat de hotels nog volop leegstonden. Maar sinds de tweede week is het lekker werken en gaat het allemaal een beetje ze gangetje.

Hoewel we beide alle dagen volop aan het werken zijn geweest, gemiddelde dag is tussen de 12 en 15 uur, had Sharon nog een momentje gevonden om de berg af te gaan. Helaas was de pret van korte duur. Na een val had ze haar knie verdraaid en heeft het een paar dagen rustiger aan moeten doen. Maar er was nog genoeg administratief te doen dus vervelen hoefde ze zich niet. Morgen moet ze nog wel onder de scan om te kijken of er niets verder beschadigd is.

Terwijl Sharon herstellende was is er een collega gestopt i.v.m. familie omstandigheden, dus toen moesten we even creatief zijn. Maar overal is een oplossing voor en “the show must go on”.

Ondertussen hebben we elke zondag een kroegentocht binnen van de Nederlandse reisorganisaties. De eerste groep was 80 en vandaag hadden we 130 man binnen waaraan we in 45 minuten moeten laten zien wat we in huis hebben. Ach ja en een beetje aanstellen is ons wel toevertrouwd dus dat komt wel goed.

Hoewel de middagen en de vroege avond erg goed zijn willen de late uurtjes nog niet echt vol blijven. Maar al bij al mogen we niet klagen.  Een hoop leuke nieuwe mensen die we hebben leren kennen, van locals tot skileraren en natuurlijk de toeristen. Ik zou zeggen kijk even bij de foto’s

Namens ons alvast een hele fijne jaarwisseling!!

Sherry & Tinuz

PS voor meer foto's van het cafe kijk even op de site; www.slamcafe.nl

1. Bint & Rianne:
    29 december 2008
    Dag dag!

goed om te horen dat het al lekker loopt! Ben benieuwd hoe zwaar jullie het nog te verduren krijgen! Ben trouwens ook benieuwd naar de uitslag van de scan, echt wel kut zeg!

Iig heel veel succes met je knie, dat ie maar snel weer goed mag draaien!

enne.. jullie hebben tenminste wél een witte kerst gehad ;)

Groeten,
    Bint & Rianne
  2. Wilma:
    29 december 2008
    Gossie ...beterschap met je knie Scharon,Hopelijk kan je snel weer aan het werk.
    Jullie hebben in ieder geval wel mooi een witte kerst gehad.
    Hier was het ook heel mooi weer hoor,2gr vorst en heel veel zon,
    maar geen sneeuw.
    Een heel mooi uitzicht van jullie kamer.Prachtig
    Ik had jullie een E card gestuurd voor de kerst En van Hallmark,maar ik denk dat er iets niet is goedgegaan.
    Dus bij deze een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes van Lambert en Wilma
  3. Tinuz:
    30 december 2008
    Hallo menssuh,

de scan van Sharon was goed, niets blijvend.
    Helaas was onze kerst niet echt wit, in de bergen lag wel wat maar op straat was het gelijk al weer weg.

Het kerstgevoel was dus ver te zoeken. Hopelijk is dat met nieuwjaar beter.

Groeten vanuit een koud Oostenrijk (snachts -13)
  4. Melanie:
    30 december 2008
    Ik heb er zoveel zin in om jullie wederom te komen opzoeken!
    Heel veel plezier en een hele dikke zoen!

Mellebel
  5. Robbert:
    4 januari 2009
    Heeeej Tinuz en Sherry!

Wat een toffe foto's zeg! Ik zie het alweer, dik voormekaar daar. Hier ook alles goed!!!

In ieder geval de beste wensen voor 2009 en hopelijk tot snel!

Groetjes Robbert!!!
  6. peter:
    5 januari 2009
    Hoi Tinuz en Sharon,

Van uit een wit NL nog een zeer goed nieuwjaar en misschien tot over een paar weken, we houden kontakt als we daar zijn.

Groetjes Peter
  7. petra:
    6 januari 2009
    Hallo Schatten,
    Wilde nog ff bedanken voor mijn verjaarskadoooo.
    Kei leuk thanks.
    Zit ondertussen alweer in de States. Hebben het goed gehad bij
    Pa en Ma. Hier is het nog steeds niet wit. Kunnen misschien toch maar beter bij jullie aankomen. Hele dikke zoenen en de allerbeste dingen voor het nieuwe jaar. Ga DOOR! en Have fun! Loves U doei.
  8. Femke:
    8 januari 2009
    Hi Partypoepers!
    Bedankt voor jullie lieve kaartje!
    Alles gaat goed hier met onze 2 meiden!!
    Suus is een plaatje, weer een lekker wijf bij in Nuenen.
    We zien elkaar snel weer een keer.
    Geniet er van daar!
    KUS Femke Jan Loes en Suus