Nog 1 nachtje.....

16 maart 2008 - Nuenen, Nederland

Nog 1 nachtje en dan gaan we echt vertrekken.

Gisterenavond ons afscheidsborreltje gehad, Charlotte en André nog bedankt voor het beschikbaar stellen van jullie huis en de hulp. Iedereen super bedankt voor alle lieve woorden, mooie kado's maar vooral jullie aanwezigheid. Hoewel we de afgelopen weken van iedereen eigenlijk persoonlijk afscheid hebben genomen was het super gezellig gisteren nog een keer het glas samen te heffen.

We hopen morgen voor de middag in de bus te zitten om onze eerste bestemming in de namiddag te bereiken. Vanavond zullen we kijken wat dat zal gaan worden gezien het feit dat nog niet alles open is.

Hopelijk rijden we dan in wat zonniger weer weg en zal ik ook meteen wat foto's van de bus maken en plaatsen.

Nogmaals iedereen super bedankt voor alles en tot snel!

1. Climmy:
    16 maart 2008
    Eeeej lieve Sharon en Martijn, onwijs veel plezier samen tijdens jullie avontuur, khoud de blogs in de gaten! Pak n borrel van me op elke plek die jullie bezoeken, pas goed op elkaar en...GENIET (van elkaar)!Liefs en een dikke X Climmy
  2. Diner cafe Zinn:
    He theo & Thea,
    Wij wensen jullie super veel plezier met jullie avontuur.
    Maak er een onvergetelijke reis van.
    Heel veelo Groetjes
    Ralf
  3. Lonneke:
    lieve sharon en martijn,
    Ik wil jullie heel veel plezier wensen tijdens jullie avontuur!! Maak er een onvergetelijke tijd van!
    Heel veel liefs van Lonneke en ik blijf jullie volgen!
  4. Eva:
    Hee Lieve Schatten,
    Maak er iest moois van en zorg goed voor elkaar! xx Eva
  5. patrick:
    Heee Hallo
    We zullen je wel missen bij het zwembad, hopelijk komt er een andere nimf met jullie bewoners zwemmen. We zullen het wel zien.
    In ieder geval veel plezier !!!!
    Ik wist niet dat jullie iets met elkaar .............. Ja je kunt ook niet alles bijhouden natuurlijk.
  6. Marieke:
    Veel plezier samen!
    Marieke (uit de Putterlaan)
  7. Ralf M.M. Stultiens:
    Hey Martijn en Sharon,

Cool dat jullie echt gaan doen wat veel mensen wel eens zeggen willen te doen.

Geniet ervan en maak er iets moois van!

Groeten,

Ralf
  8. Suus:
    Lieve Sharon en Tinuz,

Spannend zeg, over een paar uur vertrekken jullie al. Super! Geniet van de reis, van elkaar en van Europa. Ik ga jullie log zeker bijhouden en erg jaloers zijn :).

Groeten, Suus
  9. Linda Pellemans:
    Hey Sharon & Martijn,

Ik wens jullie heel veel plezier samen!
    Ik ben benieuwd naar alle mooie reisverhalen.

Gr Linda
  10. maddy:
    Hey lieve baasjes...

OOk ik wil jullie een hele fijne toffe reis toewensen...zet hem op en maak jullie maar niet ongerust over mij, ik red me prima, lig lekker languit op de grond en op zijn tijd mijn natje en droogje....lekker hoor..

dikke kus en heel veel knuffels van mij bikkel

ps ook heel veel plezier toegewenst van mijn nieuwe oppas...maddy
  11. Anneke:
    Lieve Martijn & Sharon,
    Gelukkig is het nog droog, dus hopelijk een droog begin van jullie reis! Misschien zien jullie de zon al wel vanavond??? ;) Heeeel veel plezier, geniet ervan!
    Veel liefs van Sander & Anneke
  12. Marjoleine:
    He Schatjes,
    Ik hoop dat jullie een onvergetelijk avontuur zullen beleven, en veel mooie,en indrukwekkende dingen zullen zien en meemaken.
    Heel veel plezier en geniet van elkaar.
    Dikke kus Mayo en Maurice!!
  13. Marieke alias Mikonosh:
    Bye Sissy & lover!!!
    have a great time!!
    ik zal nog wat fotootjes mailen van onze laatste date sherrytomaatje van me!
    had nog gebeld vanmerge.. maar ik denk dat jullie te druk bezig waren met afscheid nemen van mensjes.
    bis später!
    love ya! (L)
    xxx Marieke
  14. Pietje en "the sisters".:
    Dag Sharon en Tinuz on tour,

Wat een prachtig afscheidslied heb jij gezongen.
    "Your in my heart", hoor!, zingt Pietje en "the sisters" de hele dag. Een goede, spannnende tour toegewenst en wij gaan jullie volgen.

Hiehiehietje van Pietje
  15. Melanie:
    17 maart 2008
    Dag lief zusje van me en dag lieve schoonbroer :-) van me! Wat ga ik jullie missen!!!!! Heel veel fun, geniet er van en we spreken elkaar gauw.

Dikke kus,
    Melanie
  16. maarten en marlieke:
    He avonturiers,

Heel veel plezier en suc6 met datgeen jullie willen meemaken.

groetjes
    Maarten en Marlieke
  17. Dennis:
    17 maart 2008
    Veel plezier en geniet er van. We zullen de satellieten vanuit Fairborn Ohio op jullie gele bus richten. Letterlijk: Big Brother is Watching You !!! Dennis en de rest van de family
  18. aro:
    Ha oud-collega's en vrienden,

Wij, ik, fanny en vince wensen jullie nogmaals, veel plezier en geluk toe op jullie mooie reis door The Europes...we horen en lezen wel waar jullie zitten en wellicht zit er nog een keer een bezoekje in...

groetjes en dikke XXXX-en

Fam Becht.......
  19. Marcel:
    Hoi Martijn en Sharon,
    Eindelijk op weg voor jullie 'wereldse' reis. Heel veel plezier de komende dagen, weken, maanden.
    Het was even schrikken toen ik google-de op "martijn sharon"......
    Geniet ze!
    Tot horens/lezens!

Marcel (en natuurlijk Margot en D&T)
  20. Jeftha:
    Sharon & Tinuz
    Heel heel heel veel fun geniet van elk moment en elk nieuw plekje. En als jullie een heel zonnig plekje gevonden hebben stuur dan maar een uitnodiging.

Groetjes, Jeftha
  21. Martin:
    Hee Tinuz en Sharon,
    Heel veel plezier en geluk op de reis en dat jullie maar veel mooie dingen mogen zien en beleven!!!

Groetjes,
    Martin
  22. ikke en ikke:
    17 maart 2008
    hallo lieve schatjes van ons,eindelijk is jullie avontuur begonnen,we zullen jullie missen maar wensen jullie een geweldige tijd toe samen!!!!!!!!!!
    liefs paps en mams en onze twee doggies
  23. linda:
    18 maart 2008
    Yo Yo Yo, Sherry & Tinuz.

Eindelijk; On the road!!!! Wat moet dat een geweldig gevoel zijn geweest om maandag Nuenen uit te rijden. Natuurlijk niet echt makkelijk om gedag tegen de families te zeggen; maar dat hoort er ook bij. Ik wens jullie vet vet vet veel plezier, geniet ervan!
    Dit is jullie jaar!!!!
    Mega dikke kus lin!
  24. Jeftha:
    19 maart 2008
    Net 2e dag op pad en al een feesie. Van harte Tinuz. Mooi jaarte wordt het zowiezo.
  25. Wim en Ingrid:
    Ha die Sharon en Martijn,

Eindelijk is het dan zover. Jullie zijn "on Tour". Heel veel plezier en geniet van alles wat jullie gaan zien en beleven. Het zal heel bijzonder zijn!

Liefs, Philip Evi Jasmine Wim en Ingrid
  26. Nicole:
    Hoi!
    Bedankt nog voor het gezellige feestje zaterdag en heel veel plezier op reis.
    En Martijn van harte met je verjaardag!
    x Nicole
  27. Melanie:
    Martijn,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van met mijn zusje!

X Mel
  28. Dennis:
    19 maart 2008
    Martijn, namens ons allemaal hier in the You Naait Me Steeds, van harte gefeliciteerd. We hadden graag even voorbij gekomen maar de fiets is stuk.
  29. Ingrid en Bart:
    Hé Luitjes,

De trip is begonnen!!!
    Hé Tinuz, ik skien en jij weer jarig, van harte gefeliciteerd. Het mooie is dat je nu ook op vakantie bent.
    Groetjes uit het zonnige Tignes.

Oh ja, ook nog een pootje van Guus en Teun