Voorbereidingen

17 januari 2008 - Nuenen, Nederland

Hoewel we nog eerst de carnaval moeten overleven zijn we al druk bezig met de voorbereidingen van onze reis!

De komende weken wordt onze Joker helemaal nagekeken en waar nodig gefixt.
Verder hebben we beide onze banen opgezegd en komt het vertrek natuurlijk echt met grote stappen dichterbij.

Zodra we deze site optimaal gaan gebruiken laten we het jullie weten.

Sherry & Tinuz

1. Jeanne en Jacques Hems:
    12 februari 2008
    Martijn en Sharon,
    Veel succes met de laatste voorbereidingen. Wij denken dat jullie een geweldig jaar tegemoet gaan en jullie weten dat wij jullie ergens komen opzoeken.

Groetjes,

Jeanne en Jacques ofwel mama en papa
  2. Melanie:
    14 februari 2008
    Ik mis jullie nu al. :-)

X
    Mellebel
  3. Aukje:
    19 februari 2008
    Ha maatjes,

Het is bijna zover, zijn jullie er klaar voor!?
    Ik ga jullie echt wel missen hoor. Wat zullen de feestjes een stuk rustiger worden :-(

We houden natuurlijk contact!

Dikke kus,
    Auk
  4. zwemschool De Abeel:
    22 februari 2008
    Tja, vandaag hebben we Sharon voorlopig voor het laatst gezien in het zwembad. Altijd gezellig met haar als begeleidster tijdens het zwemmen. Veel succes met de voorbereidingen en een super leuke en spannende tijd gewenst!

Groetjes, Leo en José
  5. Peter Bisscheroux:
    25 februari 2008
    Hallo Martijn,

Ik ben pas terug van een weekje vakantie,vandaar dat ik nog geen groet voor je achter gelaten heb.
    In iedergeval bedankt voor de prettige samenwerking.
    Ik wens je met je vriendin een helle leuke en voorspoedige rondreis,en gezond en wel terug.
    Ook namens Mike, want die is nog herstellende van zijn gebroken ribben

Gr Peter Hanssen Footcare
  6. linda:
    25 februari 2008
    hallo luitjes,

Het goede leven gaat nu echt beginnen! Heerlijk de vrijheid in. Ik zie jullie al zitten, jullie 1e stopplaats; met z'n 2en bovenop het dak met een biertje in de hand! Geweldig! Ik ga jullie zeker volgen en ook zeker opzoeken. Een goede reis en heel veel plezier samen!

x lin
  7. Marjon:
    26 februari 2008
    He buurtjes,
    Wat een vooruitzicht zeg! Komt nu ook wel echt dichterbij he?!!! Succes met de laatste voorbereidingen; jullie gaan vast en zeker een super jaartje tegemoet maar voordat het zover is proosten we er nog een keer op!!!!!
    x Marjon
  8. Saskia:
    29 februari 2008
    He Sharon,
    Nu ben je echt weg op het werk, maar ik denk dat ik dat volgende week pas echt ga beseffen als jij niet meer vrolijk rondhuppelt over de afdeling. Kga je echt heel erg missen.
    Heel veel plezier. Ik ga jullie zeker volgen.
    X Sas
  9. Dennis gerard sander DEN HELDER:
    10 maart 2008
    Hey Zuidervrienden,
    Hier ff een berichtje van jullie trouwe carnavalsvrienden uit den helder. Wij wensen jullie heel veel plezier op jullie reis en we kijken uit naar jullie eerste logs.
    Vele Groeten Dennis, Sander, Gerard.
  10. Petra:
    11 maart 2008
    Ha die Sharon, al bijna gepakt en gezakt.
    Klaar voor het grote avontuur.
    Pak wel op tijd een borrel,dat maakt het nog aangenamer.
    Geniet er van en een heel goede reis.
    Ik volg je via de site op de voet.

Groetjes Petra Kirkels
  11. maddy:
    23 maart 2008
    He tinuz,

even vanaf de computer van mijn zusje...met bikkel gaat het goed...schijt nog steeds alles onder.
    verder een prettig pasen toegewenst van iedereen hier.........groet

arofannyvincearjanfrancoisemaddypieterarnohenniecarlajoppe en natuurlijk BIKKEL
  12. Petra Lambregts:
    29 augustus 2008
    Hoi Martijn en Sharon,
    Wat een geweldig avontuur en feest maken jullie ervan! Dat jullie levensgenieters zijn wist ik al, maar dit overtreft alles! Nog een hele fijne reis, veel plezier met mijn en Martijns ouders die binnenkort bij jullie langskomen, enne ... maak niet te erge foto's van ze ...
    Heel veel groetjes, Petra