En losssss!

19 maart 2008 - Rouen, Frankrijk

Hallo allemaal,

Eindelijk is het dan zover, we hebben het Nuenense leven ingeruild voor een Europees pretje. We dachten de donkere wolken van Nederland achter ons te laten maar we hebben ze gewoon op de trekhaak gezet hahaha. we waren allebei nog wat moe van al het gefeest en afscheid nemen, dus besloten we maar een paar uurtjes te gaan rijden. We zijn gestopt in westende. Na een koude overnachting zijn we door gereden naar de stad Rouen (NW-Normandie). Dit is een klein gezellig mini Parijs, met ook een Notre-Dame en de Seine. Hier gaan we lekker een hapje eten en proosten op de 29 jaren van Martijn.

Hierbij zie de laatste fotos van ons op Nederlandse grond en de eerste van ons verblijf in Rouen.

1. Bianca Vogels:
    Hey Sharon en Martijn,

Ik wil jullie heel veel plezier wensen met jullie lange maar leuke reis.

Ik zal jullie blijven volgen,

Groetjes Bianca
  2. Charon:
    Lieve Apkes!
    Bij deze wil ik jullie natuurlijk nog een keer heel veel plezier wensen in het verre buitenland! Jammer dat ik niet bij jullie afscheidsbal kon zijn. Maar het was wel heel gezellig geweest heb ik van mun man gehoord, hehe.
    Dikke x Charon en ook nog een van Rob
  3. Melanie:
    19 maart 2008
    Leuk, om de eerste foto's te zien!
    XXX
  4. Joyce (die van OnsNat):
    19 maart 2008
    Hey piepeltjes, leuk om zo jullie reis te volgen! Wel raar hoor, dat jullie weg zijn... Veel plezier en avontuur gewenst in ieder geval, geniet ervan!
  5. Joyce (die van OnsNat):
    19 maart 2008
    btw, als je in Malgrat komt, kunnen jullie vast wel wat bijbeunen in cafe Asterix (vraag naar Maaike, die komt uit Stiphout)
  6. Pietje en "the sisters".:
    19 maart 2008
    Van harte gefeliciteerd Martijn, en wij gaan er een
    pintje op drinken, alleen mijn ene sister niet, die
    een groot glas wijn!
    Wanneer mijn sister zo'n leuke "pausmobiel" gaat
    wil ik ook naar Rouen.
  7. Arjen:
    19 maart 2008
    Heey! Veel plezier en succes, maak er wat van. Zal regelmatig komen kijken hier hoe jullie ervaringen onderweg zijn.

Nogmaals veel plezier en tot ooit....
  8. Albert en Johanna:
    Dag globetrotters.
    Martijn van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Sharon ook proficiat.
    Maak er samen een gezellige avond van
    Wij drinken er hier wel een borrel op.
    Groetjes Albert en Johanna xxxxxxx
  9. aro:
    He martijntje,

ook via deze weg van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag...pak er maar 1 van mij (ik zie de rekening wel) o, ja geef sharon er ook inne he....

groet

Aro
  10. Marieke alias Mikonosh:
    19 maart 2008
    Tijnemans! gefeliciteerd m'n jong!!!
    gezellig met je schatje op reis en jarig zijn, hihi. lekker wijntje en snackje erbij!
    enjoy!
    gullie bent er al snel bij met het eerste bericht :)
    leuk leuk!
    doeiiiiiiiiiii kuskes van mikonosh
  11. Marielle de Vos:
    20 maart 2008
    Ik mis je heel erg.
    Veel plezier en ik volg jullie.

Dikke kus xxxx
  12. peter:
    21 maart 2008
    Leuk feestje zaterdag, doen we nog eens over.

Goeie reis,veel plezier, leer er van, en zeker niets doen wat ik ook niet zou doen.
    Houdoe
  13. nick:
    21 maart 2008
    dag reizigers doet me goed dat jullie zo snel gaan met dat busje van jullie.
    ik wens jullie veel plezier en ik ga nog vaak een ber achter ik zal jullie goed volgen waar jullie heen gaan.
    dikkekus nick
  14. Ann:
    23 maart 2008
    Hey Sharon en Martino,

Leuk jullie zo te kunnen volgen! Zo te lezen en te zien hebben jullie a lot of fun. Houden zo, jullie moeten nog heel wat km-tjes afleggen. Veel plezier nog en lieve groetjes van ons allen.
    Mark, Ann, Manon en Driek xxx