Malgrat Asterisk 1

5 juli 2008 - Malgrat de Mar, Spanje

Ola,

ja sorry het is al weer even geleden dat we een blog en foto´s hebben geplaats op onze site, we hadden ook eerder werk gevonden dan we hadden verwacht en als je eenmaal in het ritme zit komt het er soms niet meteen van.

Het werk bevalt ons prima, de eerste weken heb ik voor DJ mogen spelen en kreeg Sharon de bar doe bedeeld. De apparatuur viel me net als de eigen collectie muziek beetje tegen, gelukkig had ik nog wel wat muziek meegenomen maar echt up-to-date was dat niet. Gelukkig heb ik via Aro het een en andere toegemaild gekregen zodat ik toch vooruit kon. Wel balen is dat het verstuurde pakketje, een harddisk met duizende nummers, is zoek geraakt. Maar via deze weg wil ik Aro toch nog even bedanken voor de daar ingestoken tijd en hetgeen ik wel ontvangen heb. Wie weet komt het nog aan.

Na twee weken hebben we de camping verruild voor een plekje in het personeelsappartement. Onze bus staat nu in een parkeergarage zodat die niet de hele tijd buiten op straat hoeft te staan. Elon was zo vriendelijk zijn kamer af te staan zodat we niet in een stapelbed hoeven maar ´s nachts gezellig tegen elkaar kunnen liggen. Het appartement is 15 minuten lopen van het cafe maar zeker fijner dan elke nacht met het fietsje naar de camping en ´s morgens om zeven uur wakker worden van alle campinggeluiden.

Feestcafe Asterisk is elke avond open vanaf negen uur tot half drie, vrijdags en zaterdags tot drie uur. Nu het seizoen eindelijk een beetje echt begint hebben we ook elke avond een thema om net weer anders te zijn dan de andere zaken hier. Het eerste thema was: Proud 2B Vout, komt het jullie bekend voor. Natuurlijk hadden we hier geen probleem mee, al mis ik onze verkleedkast wel! Maargoed een beetje creatief en wat shoppen kom je een eind! Gisteren hebben Beachparty gehad, niet dat er hier veel mensen verkleed komen maar het beesje heeft een naam en daar gaat het om. Andere thema´s die er nog aan komen zijn: Bierfeest, Kerstfeest, Carnaval, Smurfenparty, Travestietenparty en Zwerversavond. Dus je kan nog wat leuke foto´s verwachten. Wij hebben ze niet bedacht (buiten Proud 2B Vout dan) dus we zien wel......

Na het werk gaan we meestal, lees bijna altijd, nog even napilsen in een discotheek een straat verder. En als we dan na ons appartement lopen komen we langs een bakkertje, tja en die is dan al druk bezig om zijn voorraad te maken voor de dag die komen gaat. Dus hup naar binnen en doorlopen naar de keuken om vers wat lekkers uit de over te pakken. Geliefde snack is hier het Frikandellebroodje gevolgd door de Hamkaas en de Frankfurter! En na deze snackstop is het slapen, terwijl het al licht wordt, en als we wakker worden even naar het strand, shoppen of lekker alvast een borreltje pakken bij Maaike aan de bar. Maaike werkt in een van de 2 restaurants van de broers van Jose. (Jose is onze baas en eigenaar van het cafe) In het hoogseizoen werkt Maaike ´s avonds ook gezellig in het cafe. We eten bijna elke dag buiten de deur en omdat je hier werkt krijgen we personeelskorting zodat het nog redelijk betaalbaar is. We springen achter de bar gelukkig veel en ook tijdens het naar huis lopen verbranden we de kalorieen wel weer, mocht dat nodig zijn.

Goed, jullie hebben nu een beetje een idee hoe het leven er hier aan toe gaat! Mochten we weer wat leuke foto´s en/of spannende verhalen hebben dan zullen we deze z.s.m. met jullie delen.

Tot snel!

Adios Sherry & Tinuz

1. Bint & Rianne:
    6 juli 2008
    heuj!

wat vet zeg, in de Asterix werken in Malgrat. Daar was ik voor het eerst met vrienden alleen op vakantie. Wordt daar nog steeds bijgehouden welke groep het meeste bier op heeft op het einde van de avond? En die discotheek is dat de Q.K.?

Echt weer iets voor jullie om daar terecht te komen natuurlijk! Heel veel plezier enne... "werk ze"!

Bas + Rianne
  2. Lonneke:
    6 juli 2008
    hey!
    Echt lachen jullie verhaal + fotos! Ik ben daar ook op vakantie geweest en uiteraard ook de Asterix onveilig gemaakt;)!
    Nou genoeg lol hebben jullie zo te zien!!:) Ben toch wel erg jaloers als ik dit soort fotos zie ... ;)
    Veel plezier nog. groetejs Lonneke
  3. Melanie:
    Hai schattekes!!!

Als ik zo de foto's zie, dan zie ik jullie uit den top! Nog altijd even gek! En zo te zien hebben jullie het super naar jullie zin!
    Ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!
    Nog 7 weken en dan zitten Lin B, Lin K en ikke in het vliegtuig naar jullie!!

Hele dikke kus,
    Mel
  4. Anneke:
    He Martijn & Sharon,

Dat klinkt goed zeg! En weer lekker foute foto's natuurlijk. Ik zie geen verschil met alle foto's die bij jullie op de wc hingen (of tewel; jullie hebben het dus weer ontzettend naar jullie zin!). Gaaf hoor!
    Zo te horen komen de kilootjes er ook aan met al die frikadellen ;) Of valt dat nog mee?
    Ik heb erg veel zin om bij jullie langs te komen, dus tot over een paar weekjes.
    Wij zijn hier bijna uitgeklust in Den Bosch, jammer dat jullie het niet kunnen zien, maar dat komt volgend jaar dan wel!
    Kuzz van Anneke (en natuurlijk ook de groetjes van Sander)
  5. sabine:
    Hey Partyanimals!!!!

Wauw.. vet gaaf om te zien waar jullie zitten en wat jullie allemaal uitvreten. Wat een leven zullen jullie hebben... Jullie zijn toch wel van plan om een keer terug te komen?? hahahha....
    Jes en ik hebben het er nog over gehad om jullie te komen bezoeken. Wanneer weten we nog niet. Misschien wel in de herfstvakantie of zo. Dan ben ik ook weer wat beter te been (anders kan ik natuurlijk niet onmeunig gaan feesten!!).

Have fun nog met iedereen daar....

Kus uit Bornerboxe!!!
  6. Eva:
    Hee luitjes

Ziet er gezellig uit, hard werken maar feestje elke dag. Kan niet beter. Wij zijn hier aan het aftellen voor het feestje van het jaar..jaja EXTREMA over 2 weken. En de dag erna brak het vliegtuig in naar Rhodos..Lekker vakantie!!

Hoe lang gaan jullie dat volhouden in partydorp Malgrat??

Veel plezier daar nog en doe lekker GEK.

Dikke KUSSSS Eva uit Rotterdam
  7. jessica:
    8 juli 2008
    hey foutjes,

*verdomme zeg, wat ben ik stront jaloers op jullie en vooral nu onze reis niet meer doorgaat naar Zuid-Afrika. Dat leventje wat jullie nu hebben, da zal me ook wel goed bevallen. haha. Sabine en ik willen jullie nog op gaan zoeken, moet ff kijken of dat lukt. We hadden de herfstvakantie in de planning. Aangezien jullie elke keer aan het doorreizen zijn, moet het namelijk voor jullie ook wel goed uitkomen. Anders laat maar ff weten via de mail wat jullie hiervan vinden.
    Have fun at Asterix in Malgrat.

kuzzie Jessica
  8. Pietje en "the sisters".:
    12 juli 2008
    Ola,ola,

Ik dacht dat ik gekke "bekken"kon trekken, maar dat is nog niks vergeleken bij die in de Asterix....!
    Zo te zien helemaal niet in een dip vanwege Oranje's
    verlies? Gelukkig maar.
    Tinuz lijkt wel Obelix met dat biervat, er zit toch geen toverdrank in?
    En wat een lekkere broodjes, net zo lekker als de worstebroodjes uit Heeze?
    Trouwens, waar is dat naambordje Sterksel, Sharon?
    Wel even voor zorgen dat dat ook boven de bar komt!

Saludar!
  9. Wim en Ingrid:
    21 juli 2008
    Ha Martijn en Sharon,

Wat kun je beter doen op een regenachtige maandag, hartje zomer? Juist, lees eens op je gemak de verhaaltjes van jullie reis. Super wat jullie allemaal al hebben meegemaakt. En nu weer daar bij Astrix. Breng daar maar wat "Nuenens gevoel" binnen. Ik weet zeker dat dat jullie gaat lukken! Heel veel plezier de komende maanden met iedereen die jullie komt bezoeken. Wij denken aan jullie!
    Doeidoei!!!!!!!!

Wim Ingrid Philip Evi en Jasmine
  10. Ad Hems:
    23 juli 2008
    Voor de eerste keer open ik jullie website en ik zie twee keileuke figuren. Hardstikkend leuk! Maar wat betreft het weer en klimaat kom door naar Sumatera en doe het Tobameer aan. Hartverwarmend! Het ga je goed zeg. Bye bye dan maar en ik ga ff mijn siesta doen. Daag!
  11. Joyceke:
    23 juli 2008
    Hee moppies,

Skone fotos hoor! Geef het hier alvast effe door, jullie kunnen helaas niet in ons appartement. staat alleen een extra kinder stapelbed. Vonden ze niet zo'n strak plan. Wel hebben ze twee goede campings doorgegeven! Ik bel jullie een dezer dagen wel effe!
    xxx
  12. patrick van hoof:
    12 februari 2009
    heey.
    wat leuk dat jullie t naar je zin hebben
    nog personeel nodig voor 2009 ?
    voor meer info kun je me mailen
    vriendelijk bedankt,
    patrick