Asterisk 2

30 juli 2008 - Malgrat de Mar, Spanje

He hallo daar zijn we weer met een up-date op onze site met bijgevoegd vind je een hoop nieuwe foto´s.

Na de vorige blog ben ik, Martijn, lichtelijke verkouden geworden iets wat hier met de airco´s blijkbaar heel gewoon is. Ze noemen dit, in het bijzonder het hoestje wat iedereen wel voor korte of langere periode krijgt, dan ook het Malgrat tyfus! Gelukkig ben ik er nu weer van af en buiten dat we af en toe een dag nodig hebben om ons bij te laden van de late nachten/vroege ochtende, combinatie van het lekkere bier en de niet altijd beste eetgewoontes gaat het verder prima hier. Werk is leuk, al mag er voor mij nog wel wat meer gas worden gegegeven. Ik sta achter de voorbar met z´n tweeen en Sharon staat in een klein midde-barretje alleen, dit betekend dat zij meestal wel lekker aan de gang kan blijven terwijl er voor nog wel eens een rustige periode is. Op deze momenten mag het voor mij wel zijn zoals vroeger bij de Nep tijdens de carnaval.... 12 uur achter elkaar gas erop! Maar nu des te meer tijd op zelf te proeven. haha!

Vorige week dinsdag zou Natalie komen om met en bij ons een borrel te pakken maar in plaats dat ze alleen was waren Joost, Rob en Charon meegekomen: VERRASSING! Echt super gezellig! Totaal verrast dat Joost opeens voor mijn bar staat... eerste wat ik zei was ¨wat doe jij hier¨..... antwoord van Joost ¨een pilske pakken¨ De volgende dag hebben we dus even een terrasje gepikt om bij te kletsen en al de verhalen van Nuenen te horen. We zijn weer op de hoogte. Iedereen bedankt voor de groeten en bijdeze: groeten terug. Gelukkig zaten ze in de buurt in een hotel en hebben we mee kunnen genieten van hun zwembad. Nat, Joost, Apke en Charon: TOP dat jullie geweest zijn, bedankt! Jammer dat we geen avond vrij waren maar je weet: Werk gaat voor plezier! Toch mooi dat wij het kunnen combineren!!! Haha

Ralf en Remco nog bedankt voor jullie shirt van de ZINN (zie foto´s)

Helaas gaat zo´n week veel te snel en zijn te gisteren weer terug gevlogen naar Nederland, maar ze hebben wel de primeur. We kijken uit naar de volgende lichting!

Ondertussen heb ik na een maand wel het verloren pakketje met muziek van Aro ontvangen, bedankt!

Verder spreken de foto´s denk ik wel voor zich!

ADIOS Sherry & Tinuz

1. Anneke:
    30 juli 2008
    He Sherry & Tinuzzz,
    Zo te horen zien gaat het daar gezellig en goed aan toe! Wij komen volgende week ook meegenieten, heb er nu al zin in! Tot dan,
    Kuzz Anneke & Sander
  2. Karen:
    30 juli 2008
    He luitjes,
    Ziet er gezellig uit daar in t zonnige Malgrat.
    Wij werken hier wel lekker door( erg saai in de winkel deze vakantie periode, maar nog ff en dan heb ik ook vakantie!
    Kus Karen en poot van Dusty
  3. Melanie:
    31 juli 2008
    Hahahahaha!!!! Die foto's! Stelletje gekken!
    Zo te zien vermaken jullie je opperbest en hebben de inwoners van Malgrat de Mar een hoop met jullie te stellen...
    Nog 3 weken en dan mag ik jullie eindelijk ff knuffelen!!!

Dikke kus,
    Mel
  4. Aukje:
    Ha maatjes,

Jullie vervelen je niet zo te zien! Wat een toptijd hebben jullie daar. We genieten een beetje met jullie mee!

Dikke kus,
    Auk
  5. Joost:
    Sherry & Tinuz,

wat gaat zo'n weekje toch snel voorbij maar wat was het gezellig. veel plezier nog in malgrat en op jullie verdere reis.

groeten
    Joost
  6. linda:
    31 juli 2008
    Dit is toch niet meer normaal!!!!!!
    Jeetje, wat een leven! Dat doen jullie goed!
    Ik kan niet wachten om jullie straks "life" te zien.
    Dan zijn we niet smurfenblauw, maar sangria blauw. ha ha.
    dikke kus lin
  7. Bint & Rianne:
    10 augustus 2008
    He,

ik zie net pas op jullie kaart dat jullie in september in Griekenland zijn! Doen jullie alleen athene aan, of gaan jullie ook oude bekende op kreta opzoeken? Wij zijn daar dan namelijk, rond die tijd ;)
  8. Pietje en "the sisters".:
    10 augustus 2008
    Olé, ola,
    En nu heb ik nog helemaal niets van Malgrat gezien?
    Ben heel benieuwd hoe dat er nu uitziet?
    Na tropische temperaturen beginnen hier weer de
    regenbuien, lekker tijdens het fietsen, maar niet
    zo lekker op het terras.
    Wat heerlijk dat jullie naar Griekenland gaan,
    alvast een goede reis,
    Saludar Piedro conj y hermanasen.
  9. Ad Hems:
    14 augustus 2008
    Ook jullie gefeliciteerd met Tante Nelly die de 14de (precies vandaag) haar 75ste verjaardag viert.Wanneer komen jullie ouders samen met oom Jan en Tante Nellie naar je toe? Veel groeten van Ome Ad aan jullie en al de gasten.Bye bye1 Ad Hems
  10. Marjon:
    17 augustus 2008
    hey feestgangers!
    Wat een leventje zeg....nog steeds; helemaal leuk om weer te lezen en te zien!!
    Echt helemaal jullie ding hoor!
    Volgende week met de meiden naar het tomatenfeest...geniet ervan en heel veel plezier!
    x Marjon
  11. ikke en ikke:
    23 augustus 2008
    Veel Plezier met de tomaatjes,maak er maar veel puree van!!!!! We horen en zien het wel.Heel Veel kusjes en groetjes Mama En Papa Pijs