Jetzt gehts loss!!

8 december 2008 - Nuenen, Nederland

Morgenvroeg stappen we weer in de bus voor ons volgende avontuur in Oostenrijk. Onze bus, d'n Joker, heeft voorlopig rust en is gestald. Wij gebruiken nu de bus van het cafe. Samen met drie andere collegea (Denise, Lotte en Tom) gaat onze trip naar Zell am See. Hoewel we Tom wel een beetje kennen van Malgrat zijn de dames voor ons geheel nieuw(buiten kennismakingsmiddag).

Komende vrijdag openen de deuren van het eerste SLAM!CAFE in de sneeuw zich. De verwachting is dat het de komende twee weken nog redelijk rustig zal zijn en dat het toeristenseizoen vanaf kerst pas echt op gang komt. Tja, voor ons is het dus gewoon afwachten en we zien wel wat er op ons afkomt. Natuurlijk is iedereen welkom om een snapps bij ons aan de bar te komen drinken!

Wij houden jullie via deze site weer op de hoogte van al onze avonturen maar je kan ook kijken op http://www.slamcafe.nl (zie ook link in rechterbalk) voor alles m.b.t. het cafe.

Wij hebben we weer super veel zin in en hopen op een mooie, witte, top winter!

Groeten

Tinuz & Sherry

1. Dennis:
    8 december 2008
    Zet hem op en tot eind Maart.

Groetjes

Big Brother
  2. Jacques en Jeanne:
    9 december 2008
    Hallo Sharon en Martijn

Veel succes in het SLAMCAFE in Zell am See.

Groetjes Papa en Mama
  3. Pietje en......:
    9 december 2008
    Grusse mit einander im Zell am See,
    oh, das ist nicht richtig, grusse mit einander sagt mann in der Sweiz, im Ostenreich sagt mann: Gruss Gott!!!! Oder sagt mann
    das nicht?
    Ich weisse nicht!
    Es war grossartich das du, Sharon, meinem 50 ste geburtstag mit gefeiert hattest.
    Kei schon!!!!!!
    Gute reise, und jetz gibt viel schnee im berge ( sagt Erwin Krol).
    Es gibt auch schnee im osten und vielleicht in suden des Niederlanden. Aber kein Slamcafe!
    Grusse miteinander, leb wohl!

Der Peter und Heidi, Heidi.
  4. Eva:
    10 december 2008
    Hee lieverds,

Jullie zijn nog maar net weg, en Sharon is al Medewerker van de maand! Ik ben benieuwd wie dit volgende maand is! Genietze!

Liesf Eva
  5. Melanie:
    11 december 2008
    Veel succes en tot gauw!
  6. beimans:
    11 december 2008
    heel veel pret en ik ben blij dat ik je nog gezien heb lies en sissie
  7. petra:
    13 december 2008
    Ziet er allemaal gezellie uit. Volgens mij wordt het een succes en zit de gehele populatie van zell am see binnenkort bij jullie binnen. Voor de rest een ghost town achter latend. haha.
    fijne feestdagen ik zal jullie missen bij de nieuwjaarsborrel. Kusjes Petra.
  8. Robbert:
    26 december 2008
    Heeej Toppers!!!

Ik zag de foto's net van het Slam FM cafe, en moet zeggen: Wat tof!!! Jij gewoon weer DJ Tinuz????? Gaaf man!

Hopelijk tot snel toppers!

Groetjes van jullie vriend uit Espana!

Roberto!
  9. Ad Hems:
    26 december 2008
    Ad uit Sumatera Indonesia wenst jullie een witte kerst en over een weekje een geweldig goed begin voor het nieuwe jaar. Het ga jullie goed en succes met alles!
  10. LEO en ELLY:
    28 december 2008
    Hallo daar, alles goed met jullie? Sharon hoe is het met je knie gaat het een beetje wat een pech kwam op wel heel ongelukkig moment. Draaien jullie al lekker met je cafeetje.Best spannend en leerzaam voor jullie. Wij komen 17 januari naar kirchberg proberen een keertje
  11. elly van tien:
    28 december 2008
    langs te komen veel succes en eendikke knuffel van de van tientjes.