Camping Ria de Arosa II

4 april 2008 - Oleiros - Ribeira, Spanje

Op 2 april aangekomen op camping Rio de Asura II, erg mooie en betaalbare camping. We zitten hier 7 dagen voor de prijs van 4, kijk dat zijn nog eens acties.

Dus jullie kunnen het al bedenken, Sherry en Tinuz blijven hier eens mooi 7 dagen relaxen. Als je op de foto´s kijkt geef ik jullie meteen een rondleiding van onze casa. Plek genoeg en alles bij de hand. Mooi natuurlijk gebied, strand, bergen etc. etc.

Eigenlijk zou het zwembad volgende week pas open gaan ivm vakanties hier maar speciaal zodat Sharon aan het conditie kan werken zijn ze vandaag druk bezig geweest het klaar te maken zodat mijn eigen dolfijntje vanaf morgen haar baantjes kan trekken. Leventje he?

Gisteren wederom de wandelschoenen aangetrokken om te lopen naar een strand met een zogehete blauwe vlag, dit betekend dat het een van Europa´s mooiste natuurstranden zijn. We hebben heel wat gelopen, schating via kaart en tijd 25km, en hebben een zeer mooi stuk natuur gezien. Echter op weg terug naar de camping zagen we de bordjes van het natuurgebied staan. Wat blijkt we hebben op het strand ´erlangs´ gelopen.  Hoe dan ook de moeite waard was het zeker.

Vandaag zijn we lekker aan het lammen..... of sorry onhaasten noem je dat he?

Verder weinig nieuws hier onder de zon, ideaal internet op de camping al is hij wel wat traag. Hoop dus dat de fotos lukken wat hij is al een half uur aan het uploaden. Maar we wilden ze jullie niet onthouden.

Adios!

1. ikke en ikke:
    5 april 2008
    Prachtig hoor die zee ,die hebben we in Scheveningen niet gezien hè,fijn om te zien wat jullie allemaal meemaken!Geniet van alles en van elkaar,heel veel groetjes ook van Oma en Opa!!! die Mutti
  2. petra:
    5 april 2008
    Ziet er inderdaad heerlijk uit. Hier kun je zeker een worden met jezelf en elkaar. (De therapeutische uitleg van onthaasten.) Dus lekker de rest van de wereld van je af laten vallen. HA! dikke kus, have fun!
    ps: leuk optrekje.
  3. Caroline & Toine:
    6 april 2008
    Hey Wereldreizigers,
    Wat een avonturen en wat een foto's! Om jaloers op te worden!
    Heel veel plezier onderweg en de groetjes van ons,
    Toine & Caroline
  4. Kristel:
    7 april 2008
    Potverdikkie, wat ben ík jaloers zeg!
  5. Melanie:
    7 april 2008
    Das nog eens genieten zeg!!!!!

Kuske Mel
  6. Aukje:
    Ha maatjes!

Wat een leventje zeg! Heerlijk zo'n biertje op het dak!
    Leuke foto's, jullie genieten volop zo te zien!

X Auk (en ook van Ben)
  7. Marjoleine:
    7 april 2008
    Wat ziet het er allemaal super uit!! Ik ben blij te zien dat jullie een mooie tijd hebben en dat de joker het ook allemaal prima vind.
    Geniet ervan en stuur ook maar een beetje zon deze kant op!!

Dikke kus.
  8. Helma:
    7 april 2008
    Wat fijn dat jullie goed weer hebben!!!
    Dat maakt het toch wel af, he?
    Echt leuk om mee en dan te checken hoe het met jullie gaat.
    Bedankt voor jullie smsje!
    Ennuh... Blijven genieten!!!

-XXX- Helma & Nick
  9. linda:
    8 april 2008
    Wat een super mooie foto's. (voor die stranden, hoef je niet naar Australie zie ik wel) Zo'n topfoto; jullie met een biertje op de bus! Heerlijk dat campingleventje. En relaxed hoor; een zwembad voor jullie alleen! That's the life! ENJOY x lin
  10. Joyceke:
    8 april 2008
    Hee schatjes,

Wa hedde gullie het toch goe! Ziet er allemaal heerlijk uit! Volop genieten dus. Hier draait onze dvd speler op volle toeren.....veel anders kunnen we niet doen wel? Nou moppies geniet geniet!!!!
    Tot snel!

gr.

ik
  12. Dennis:
    10 april 2008
    Hey reizigers, geweldige foto's.....en lekker weer. Hier is het nu bewolkt en snuif ik max kerosine als ik op het platform rondloop. Zet 2010 maar in de agenda met als target Italie !!!

Big Brother en de andere "dudes" uit Fairborn
  13. Pietje en "the sisters".:
    11 april 2008
    Hola,
    Wat een prachtige zee!
    Je snapt natuurlijk wel dat ik nu voor een waterfiets ga sparen, of een sponsor zoeken?
    Lijkt me echt te gek, fietsen in de zee!
    M'n landfiets is helemaal super gerepareerd, dus ik kan er voorlopig weer tegenaanop het land!

Saludo Piedro
  14. aro:
    12 april 2008
    Ha martijn, kreeg je sms ergens rond 24.00 en lag toen al in bed. wilde gisteren wat terug smsen maar kwam er niet van. nu dan maar even via deze weg...
    Vince herken je straks niet meer. Hij kan sinds vorige week zelfstandig zitten. en staan gaat ook steeds beter. Toch grappig zo'n klein mensje....hij is nog steeds blij als hij mij na een dag werken weer ziet. gek he ??!! toch maar een arregaat kopen kun je gewoon blijven mailen......

groetjes

ikke
  15. Rene - Aruba:
    12 april 2008
    Hee.... ben ik eindelijk weer in nederland, zijn jullie net weg.

wens jullie een hele fijne tijd, kom nog ff langs Aruba.... gr Rene & hesther xx
  16. jessica:
    16 april 2008
    hey mensen,

Hoe is het? wat een leuke foto's weer! Ik heb leuk nieuws van onze kant. Sabine en ik gaan backpacken voor een maand in zuid-afrika. gaaf hè! Ik wens jullie nog heel veel plezier met het voortzetten van jullie reis.

greetz Jessica