ahhh lieve sherry bij het biske!
kei schattig fotootje!
hier alles goed! drukke week hier met voorlichting op scholen. voor de kids uit groep 8 over vandalisme. op de middelbare school over loverboys. morgenavond drie theatervoorstellingen. ben benieuwd!
in ons huiske ook alles echt top! het is echt zo gaaf en jaaaaaaa ik weet het ik moet nog steeds foto's sturen!!! sorryyyyyyyy
dikke zoen van mikonosh
en een lekkere groet van olijfje en van der spek en gastronooooom BAKKKKKKKKKKK
hahahahaha dag torteltjes, goeie menskes, en mooie wezens!
doeiiiiiiiiiiiii en het is fee, zo noemen m'n vrienden me! whahahha! er zit een stukje wortel in je arm.. ohnee, een peesje! hahahha
daaaaaaaaaaaag! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
kei schattig fotootje!
hier alles goed! drukke week hier met voorlichting op scholen. voor de kids uit groep 8 over vandalisme. op de middelbare school over loverboys. morgenavond drie theatervoorstellingen. ben benieuwd!
in ons huiske ook alles echt top! het is echt zo gaaf en jaaaaaaa ik weet het ik moet nog steeds foto's sturen!!! sorryyyyyyyy
dikke zoen van mikonosh
en een lekkere groet van olijfje en van der spek en gastronooooom BAKKKKKKKKKKK
hahahahaha dag torteltjes, goeie menskes, en mooie wezens!
doeiiiiiiiiiiiii en het is fee, zo noemen m'n vrienden me! whahahha! er zit een stukje wortel in je arm.. ohnee, een peesje! hahahha
daaaaaaaaaaaag! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX