Fort Bouyard

23 maart 2008

Eindelijk in het echt gezien, helaas niet te bezoeken.
Althans toen wij er waren.

Fort Bouyard

Deze foto werd gemaakt op 23 maart 2008.

2 Reacties

  1. Wilma:
    27 maart 2008
    Jullie hebben al heel wat gezien,leuk hoor,
    Al heel wat km.afgelegd Jammer van het slechte weer.
    Wij zitten ook te wachten op de zon,
    we willen zo graag naar Renesse,maar het is nog veel te koud en te nat.
    Na de Paasdagen lag hier zelfs een pakje sneeuw,brrrr
    Maar het goeie weer komt er aan zeker in Spanje.
    Veel plezier en nog veel gezellige bakjes koffie.
    Liefs Wilma
  2. eric van ham:
    29 maart 2008
    hoi Tinuz & Sherry, zo te zien hebben jully ondanks het weer veel plezier bij bock is het wel een stuk stiller geworden ,maar ook dat wend.
    ik dart voortaan met Martin, ook hij is beter dan ik .
    Nou nog heel veel plezier samen en beter weer.
    Groetjes Eric