Feestmaaltijd van Sharon

25 maart 2008

Kijk zo slecht hebben wij het nu….

Heerlijk, voor het recept kun je terecht bij Sharon!

Feestmaaltijd van Sharon

Deze foto werd gemaakt op 25 maart 2008.

1 Reactie

  1. aro:
    26 maart 2008
    ha sharon,

    ik wacht....wellicht ook leuk om wat lokale recepten te maken en hier op de site te zetten..kun je straks weer de sfeer proeven

    groet
    aro