Herzlichen Gluckwunschen Martijn mit deinem 30ste geburtstag!
Ik dacht dat ik superman was, maar jij bent het!
Super dat para-gliding!
Tjonge en ik krijg erge dorst en trek van jullie foto's.
En wat een sneeuw ligt daar nog!
Hier al volop aan het lente worden, zonnetje, krokussen, lammetjes, heerlijk.
Sterkte met afscheid nemen van het Ski paleis en op naar het Witte Huis. Of eerst nog even naar Brabant?
Zien we elkaar misschien nog? Anders een heel goede reis naar Amerika. Wish you good luck in the United States.
Herzlichen Gluckwunschen Martijn mit deinem 30ste geburtstag!
Ik dacht dat ik superman was, maar jij bent het!
Super dat para-gliding!
Tjonge en ik krijg erge dorst en trek van jullie foto's.
En wat een sneeuw ligt daar nog!
Hier al volop aan het lente worden, zonnetje, krokussen, lammetjes, heerlijk.
Sterkte met afscheid nemen van het Ski paleis en op naar het Witte Huis. Of eerst nog even naar Brabant?
Zien we elkaar misschien nog? Anders een heel goede reis naar Amerika. Wish you good luck in the United States.
Auf wiedersehen!