Omgeving tijdens onze eerste fietsroute
28 maart 2008
Uitzicht he, lijkt wel op de Sound of Music.
(horen jullie Sharon al zingen)
Deze foto werd gemaakt op 28 maart 2008.
28 maart 2008
Uitzicht he, lijkt wel op de Sound of Music.
(horen jullie Sharon al zingen)
Deze foto werd gemaakt op 28 maart 2008.
We genieten van de foto's en de verhalen.
Elke dag kijken we of er weer nieuwe berichten zijn.
Heel veel groetjes en xx van ons.
Wat een leuk verhaal! Echt super leuk om jullie trip zo te volgen, heideroosjes!! Veel leuke foto's ook. Maar jullie moeten diezelfde weg nog maar een keer terug nemen (daar hebben jullie toch een heel jaar de tijd voor) want Biaritz hebben jullie overgeslagen en dat is DE surfspot... (zeggen ze...)Jullie vermaken je prima, dat is wel te zien. Hier in het Nuenense is alles goed. Van het weekend met ons clubje bowlen en dan zullen we een borreltje op jullie drinken. Heel veel plezier en geniet van de zon, de natuur en elkaar.
dikke kus lin